Ćwiczenie audio: wspomnienia komórkowe

Materiał zamieszczony poniżej jest dodatkiem do książki Inny Segal Potęga uzdrawiania intuicyjnego i stanowi uzupełnienie treści w niej zamieszczonych. Wskazówki, które w nim znajdziesz są ściśle powiązane z treścią książki i dotyczą zawartych w niej informacji. Zapoznaj się z Potęgą uzdrawiania intuicyjnego, by w pełni zrozumieć zaproponowane przez autorkę ćwiczenia i praktyczne rady.

 
[ćwiczenie w wersji audio pojawi się wkrótce, poniżej znajdziesz transkrypcję tego nagrania]

Uwalnianie wspomnień z pamięci komórkowej

Ścieżka nr 1

Uwaga: Prezentowanych nagrań nie należy słuchać podczas prowadzenia pojazdu lub obsługiwania maszyn. Słuchaj ich tylko wtedy, gdy możesz swobodnie zamknąć oczy i całkowicie się odprężyć.

Na stronie www.InnaSegal.pl znajdziesz więcej nagrań i informacji dotyczących Inny Segal i Uzdrawiania wizualno-intuicyjnego.

Dostrajanie się do własnego ciała i nawiązanie współpracy ze wspomnieniami komórkowymi

Poniżej opisane ćwiczenie pomoże ci dostroić się do swojego ciała i nawiązać współpracę ze wspomnieniami z przeszłości zapisanymi w pamięci komórkowej.

Zamknij oczy i napnij mięśnie całego ciała. Trzymaj je napięte przez chwilę, po czym rozluźnij się.

Weź kilka głębokich oddechów i spraw, by twoje ciało uwolniło się od napięć. Niech odpocznie i uspokoi się. Pozwól swojemu organizmowi się uzdrowić.

Weź kolejny głęboki oddech i całkowicie skup się na chwili obecnej. W tej chwili liczysz się tylko ty. Niech wszelkie obawy związane z przeszłością lub przyszłością po prostu odpłyną.

Rozluźnij wszystkie fragmenty swojego ciała.

Skup się na rozkurczeniu palców u rąk i nóg. Uwolnij od napięć czoło i oczy. Postaraj się złagodzić napięcie ust i języka. Nabieraj powoli powietrza, po czym równie powoli wypuszczaj je z płuc.

Teraz połóż dłonie w miejscu, w którym odczuwasz skupisko bólu lub niepokoju, albo w miejscu, które przyciąga twą uwagę.

Jeżeli nie możesz dosięgnąć tej części ciała,skoncentruj na niej uwagę i zwróć w jej kierunku swój oddech. W trakcie tej czynności obserwuj, co dzieje się z tym miejscem.

Zacznij analizować swoje doznania. Co czujesz: ciężar czy lekkość? Czy oddychasz z łatwością, czy może z trudem łapiesz powietrze?

Zadaj sobie pytanie: Jeżeli w danym miejscu ukryte byłyby jakieś myśli lub schematy myślowe, to czego by one dotyczyły?

Poświęć chwilę na analizę tych myśli. Czy one ci służą? Czy są to twoje własne myśli, czy może ich źródłem jest ktoś inny? Czy wyrażasz chęć uwolnienia się od nich? Jeśli tak, wyobraź sobie, że naciskasz przycisk „usuń” i kasujesz je z tego obszaru swojego ciała.

Zadaj sobie teraz pytanie: Czy w tym miejscu przechowuję jakieś emocje? Co czuję? Z czym związane jest to uczucie? Czy ma ono związek z niedawnym wydarzeniem, czy też z czymś sprzed wielu lat? Pustka oznacza, że tłumisz emocje, ponieważ nie chcesz świadomie zdać sobie z nichsprawy. Jeżeli odczuwasz pustkę,zastanów się, co się za nią kryje? Czego starasz się uniknąć? Czego nie chcesz poczuć? Oddychaj powoli i głęboko, okaż sobie czułość i pozwól, by ukryta wiedza objawiła się tak łagodnie, jak to tylko możliwe.

Nie spiesz się z odkrywaniem swoich emocji. Zapytaj siebie: Czy mogę już uwolnić się od tego uczucia? Czy mogę pozbyć się jakichś innych uczuć? Co to za uczucia? Z jakimi wyzwaniami, doświadczeniami lub ludźmi są one związane?
Uświadom sobie wszelkie wspomnienia komórkowe, które mogą mieć związek z konkretnym doświadczeniem mającym wpływ na twoje życie. Co to za doświadczenie? Zbadaj każdy jego szczegół. Jaki miało ono wpływ na twoje życie? W jaki sposób powstrzymuje cię ono przed podążaniem za głosem serca, zdrowym życiem, udanymi relacjami z ludźmi i wykorzystywaniem okazji związanych z życiem zawodowym?

Jaki pogląd na życie wywodzi się z tego wspomnienia? Czy kogoś o coś obwiniasz? Czy żywisz do kogoś urazę? Czy kogoś źle osądzasz? W jaki sposób możesz wybaczyć? Jak możesz zmienić swój punkt widzenia? W jaki sposób możesz dokonać postępów?

Jak postrzegasz swoje życie, zdrowie i relacje z ludźmi w sytuacji, gdy coś ogranicza twój punkt widzenia? W jaki sposób się zachowujesz i jak reagują na to inni?

Czy możesz jakoś łagodnie zmienić to wspomnienie komórkowe? Czy istnieje jakiś kolor, który mógłby ci pomóc? Czy potrafisz wyrazić tłumione przez siebie uczucie? Może umieszwyobrazić sobie, że mądryaspekt osoby, która sprawiła ci ból, przemawia do ciebie i tłumaczy to, co się stało? W jaki sposób zaistniała sytuacja może dodać ci sił?

Kiedy zrozumiesz coś istotnego i dokonasz niezbędnych zmian, zwróć uwagę na swoje odmienione samopoczucie.

Musisz zrozumieć, że twoje ciało jest niezwykle inteligentne. Dokładnie wie ono, w jaki sposób się uzdrowić i uwolnić od wszelkich blokad.

Wyobraź sobie, że wszystkie komórki w twoim ciele zaczynają zmieniać położenie i tańczyć , by osiągnąć idealne wibracje dające zdrowie, poczucie lekkości i siły.
Odpręż się jeszcze bardziej i pozwól, by ogarnęła się ta nowa uzdrawiająca i pełna życia energia.

Weź kolejny głęboki oddech i spraw, by ta nowa wizja twojej osobowości wypełniła twoje ciało.

Pozwól, by dokonał się najpotężniejszy akt uzdrawiania.

Następnie, gdy uznasz, że nadeszła odpowiednia pora, łagodnie wróć do otaczającego cię świata i powoli otwórz oczy, czując lekkość, wrażenie jasności i odprężenie. Okaż sobie czułość, miłość i cierpliwość.

Pamiętaj, że proces uzdrowienia wymaga czasu, zatem często powtarzaj to ćwiczenie.

Dziękuję ci za zakup książki Potęga uzdrawiania intuicyjnego.
Korzystaj z zamieszczonych tu wskazówek i materiałów tylko wtedy, gdy posiadasz już książkę Potęga uzdrawiania intuicyjnego, ponieważ są one z nią ściśle związane i dotyczą zawartych w niej informacji.

Na stronie www.InnaSegal.pl znajdziesz więcej informacji i nagrań związanych z Inną Segal i Uzdrawianiem wizualno-intuicyjnym.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *